HIGH-TORQUE DCTF
Високопродуктивна рідина для трансмісій з подвійним мокрим зчепленням (DCT)
100% Синтетика – ESTER
Застосування
100% синтетична рідина з високими експлуатаційними характеристиками – на основі компонентів ESTER, розроблена спеціально для спортивних, модифікованих та потужних дорожніх автомобілів, обладнаних трансмісією з подвійним зчепленням (DCT).
Підходить для використання в сучасних надпотужних автомобілях, що комплектуються трансмісією із подвійним мокрим зчепленням.
Особливо рекомендується до використання в трансмісіях з подвійним зчепленням (DCT), де передається високий момент, що крутить. Підходить для трансмісій таких виробників: ZF, GETRAG, BORG WARNER, TREMEC або RICARDO, що використовуються у спортивних автомобілях: AUDI (S-tronic), BMW (Drivelogic), BUGATTI (Ricardo), FERRARI, FORD, MERCEDES AMG, MITSUBIS -SST), NISMO, NISSAN (GR6), PORSCHE (PDK) ...
Не застосовувати в автоматичних трансмісіях (A/T), варіаторах (CVT) та трансмісіях з сухим подвійним зчепленням.
Характеристики
Спеціальна рідина з посиленими фрикційними властивостями, розроблена з використанням спеціальних присадок, що оптимізують і гарантують максимально ефективну передачу моменту під час високого навантаження на потужних, спортивних автомобілях.
Забезпечує найкращий захист навіть при роботі в пікових навантаженнях, забезпечує швидку реакцію трансмісії та швидке перемикання передач як за низьких, так і за високих температур.
MOTUL HIGH-TORQUE DCTF спеціально розроблена для забезпечення високої ефективності роботи сучасних високонавантажених трансмісій з подвійним, мокрим зчепленням особливо під час пікових навантажень та високих температур роботи.
Завдяки спеціальній та технологічній синтетичній формулі, HIGH-TORQUE DCTF забезпечує:
- Оптимальний рівень тертя, щоб забезпечити мінімальні втрати та максимальну передачу моменту, що крутить, від двигуна до колес.
- Забезпечує чудову реакцію трансмісії: плавне перемикання передач та відсутність ривків та провалів передачі крутного моменту між перемиканням передач.
- Оптимізує роботу DCT трансмісії за низьких і високих температур.
- Для забезпечення захисту всіх компонентів трансмісії зберігає необхідну в'язкість навіть при екстремально високих температурах.
- Виключає можливість вібрацій у процесі роботи трансмісій, які можуть передаватись від маховика двигуна.
- Захищає найбільш навантажені шестерні у трансмісії.
- Збільшує термін експлуатації та покращує стійкість до навантажень на зсув за високої температури.
- Гарантує значно кращу стійкість до окислення ніж звичайний синтетичний продукт.
- Підвищені протизносні властивості, високий антикорозійний та протипінний ефект.
Рекомендації щодо застосування
Може змішуватися з аналогічними мастильними матеріалами.
Заміна олії: за рекомендаціями автовиробника з огляду на режим експлуатації автомобіля.
Перед використанням звіритися з посібником з експлуатації автомобіля.
OEM Group
Specification
Audi (VAG)
S-tronic, G 052 182, TL 52 182, G 052 529, TL 52 529, G 055 529
BMW
DCTF-1, DCTF-1+
Bugatti
VW G 052182, Pentosin FFL-2
Ferrari
TF DCT-F3
Jaguar
Pentosin FFL-3
McLaren
Pentosin FFL-4
Mercedes Benz
MB 236.25
Mitsubishi
Diamond Queen SSTF-1
Nismo
Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
Nissan
Nissan Genuine Transmission Oil R35 Special, GT-R R35
Porsche
Pentosin FFL-3, G 052 529
Renault
DC4, BOT 450
VW (VAG)
DSG, G 052182, TL 52182, G 052529, TL 52529, G 055529
mixable with
Specification
Castrol
BOT 450
Pentosin
FFL-2, FFL-3, FFL-4
Shell
TF DCT-F3
Composition | |
Артикул | 842611 |
Вес | 1 |
Емкость | 1 |
Объем | 1 |
Производитель | Motul |
Страна-производитель | Франция |